PREVENTÍV EDZÉS

A preventív edzés azt jelenti, hogy az edzés során betartunk minden olyan szempontot, amely megvéd az edzésen vagy azt követően, az edzéssel kapcsolatban bekövetkező sérülésektől, egyszóval megelőzzük a károsodásokat. Egy folyamatosan helytelenül végrehajtott gyakorlat könnyen későbbi sérüléshez vezethet. Ez lehet egy gyulladás, porckopás, szalagszakadás, izomhúzódás, de sérv is. Egy szakember folyamatosan figyeli a klienst és sorozatosan emlékezteti a helyes végrehajtás szempontjaira, sőt, kendőzetlenül megmondja az igazat ha valami helytelen. Ha egy kliens nem képes végrehajtani egy gyakorlatot szabályosan, egy lépést vissza kell lépni és korrigálni a hiba okát, mielőtt végeztetnénk vele. Azonban nem csak a helytelen végrehajtás vezethet sérüléshez. Egyre többen ismerik fel, hogy a nem traumás (hirtelen fellépő külső behatás) sérülések hátterében tartás- és mozgáshibák állnak. Egy példa: nem működik megfelelően az feneked oldalán lévő izom, ezért a szerepét átveszi az alatta, combod külsején lévő izom. Ez az izom egy szalagba fut, ami a térd mellett ér véget. A túlműködés következtében a térd mellett okoz panaszt, ezt nevezik futótérdnek. Egy fent levő probléma, távolabb helyen okozott panaszt tehát. Ha pedig csupán pihentetjük, hogy elmúljon a fájdalom, a kiváló okot nem kezelve újra visszatér a probléma és az elhúzódó bajok idővel egyre súlyosabbak. Sokan átestünk rajta, hogy hónapokon át fájt és csak vártunk és vártunk… Ne várj. Tegyél ellene!

“ Gábor figyelmes és naprakész, tudását kiapadhatatlan tudásszomjának is köszönheti. Ez igen ritka a hazai edzők körében. Az egészségre nagyon figyel, ezért az emberi szervezetre ártalmas edzéseket biztosan nem végeztet. Egy könyöktörést követően neki köszönhetem, hogy újra ki tudom nyújtani a karomat!”

Vánkos Attila, 35, Budapest
Számomra nagyon fontos, hogy az edzés alkalmával érezzem, hogy olyankor az edzés a lényeg amit Gábor mellett teljes mértékben átélhetek mivel szívét, lelkét beleadja, így motiválva minket az edzés folytatására.” 
Klemen Alexandra, 24, Budapest
“ Ha kell meghalunk, ha kell lazulunk ”
Hankó Attila, 30, Budapest

Gábor segített rendbe rakni a derekam. Neki is köszönhetem, hogy újra edzhetek. Utólag már bánom, hogy nem kerestem hamarabb.

Boruzs Bence, 26, Budapest
“Jó hangulatú, változatos edzések, melyekre lustaságom ellenére is szívesen járok. Másnap rendszeresen érzem, hogy olyan izmokat mozgattam meg, melyek létezéséről korábban nem is tudtam. Nem ritka, hogy úgy térek haza, testem szinte megsemmisült, és tudom, hogy ettől tudok fejlődni. Amit magamtól nem tudnék megtenni a fejlődés érdekében, azt Gábor segítségével sikerül megtennem” 
Dusik Máté, Your Content Goes Here

TESTÚLYCSÖKKENTÉS

Az egyik leggyakoribb ok, amiért valaki edzeni szeretne. Az edzés önmagában nem garantálja, hogy fogyni fogunk, de elengedhetetlen a  hatékony diétához és egészségünkhöz. A sikeres diéta életmódváltással együtt valósítható meg, de ez nem jelenti azt, hogy mindenről le kéne mondanunk!

ERŐ- ÉS IZOMZAT NÖVELÉS

Sokan úgy érzik képtelenek hízni és pálcika létre vannak kárhoztatva. Ez nincs így, csak számukra nagyobb figyelmet és átgondolt rendszerben való edzésre, étkezésre, pihenésre van szükség.

EDZÉS TERHESSÉG ELŐTT, ALATT ÉS UTÁN

Az edzettség rendkívül fontos egy szülés előtt, fontos közben és fontos utána is. Az edzett izomzat és keringés megkönnyíti a szülést, javítja a kényelmetlen tüneteket, hangulatingadozásokat, segít a gyorsabb regenerálódásban és szülés előtti külső visszanyerésében.

VERSENYFELKÉSZÍTÉS

Szeretnél teljesíteni egy Spartant vagy Spartan Ultrát? Cél, hogy kibírj egy triathlont? Szeretnél több gólt lőni a kézilabdában? Nem megy a zsákolás? Minden sportágnak megvannak a maga specifikus mozgásai és szempontjai. Amennyiben ez a célod, lehetséges erre fókuszáltan edzeni.

SPECIÁLIS POPULÁCIÓ EDZÉSE

Magas vérnyomás, cukorbetegség, csontritkulás, várandósság, senior korosztály. A speciális figyelmet igénylőknek számára is minden további nélkül lehetséges az edzés a rájuk és aktuális állapotukra vonatkozó paraméterek betartásával.

VÁLTOZATOS EDZÉSEK

Edzéseimet úgy alakítom, hogy változatos eszközökkel, változatos gyakorlatokból álljanak, melyben kellő hangsúlyt kap a propricocepció, egyensúly, mobilitás, állóképesség, erő, etc. “Erős várat csak erős alapokra lehet építeni.”

SZEMÉLYI EDZŐ VAGY SZAKEMBER ?

Elmondom, hogy én milyen elvárásokat támasztok magammal szemben annak érdekében, hogy szakembernek nevezhessem magamat egy személyi edzőktől többszörösen túltelített piacon.

Egy szakember rendelkezik tapasztalattal, próbára tette már a saját testét, van megfelelő végzettsége (Magyarországon csak OKJ-s Személyi edző végzettséggel lehet személyi edzést tartani), folyamatosan képzi magát és tájékozódik. Odafigyel az edzésen minden kliensére és elsődleges számára, hogy megóvja a sérülésektől, miközben a céljait segít elérni. Ismeri az izmokat, azok latin és angol nevét, eredésüket, tapadásukat, az általuk létrehozott mozgást, céljukat és nyújtásukat (ha azt gondolod, hogy ez felesleges maszlag, biztosíthatlak, hogy nem az!). Tisztában van az egészséges táplálkozás aspektusaival, különböző technikákkal, a progresszív terhelés elveivel. Kiemelten kezeli a nyújtást, ismeri annak technikáit, működési elveit. A személyi edző egy hivatás, egy szakma, melyben más emberek testi épségéért felel az ember. Számomra ez komoly dolog, felelősség és szenvedéllyel végzem a feladatom.

Személyi edzés

Jelenleg a Chili Fitness 3-ban tartok személyi edzéseket:

  • Hétköznap reggel 06:00-tól 10:00-ig

  • Hétköznap délután 17:00-tól 20:00-ig

  • Hétvégén eseti jelleggel, külön megbeszélés alapján

  • Edzést legkésőbb 24 órával azt megelőzően lehet lemondani

Rehabilitáció

  • Rehabilitációs edzésekkel kapcsolatban kérlek tájékozódj a Rehabilitáció menüpont alatt